sunnuntai 21. elokuuta 2011

20.8.2011 - ANNELI - Kalliojärven Viihdekeskus, Isokyrö

"luotu lähtemään"...

”Olet liian usein kuullut mun suusta lupauksen, jään mä laulan laulun viimeisen. Ja laukkuun saa jäädä mun kuusikielinen, mut kuitenkin mä lähden, myös sinä tiedät sen. Monet mailit taakse jääneet silmissäni näät…
Mut luotiin lähtemään, kulkuriksi kuulun... Silti aina teen tätä matkaa uudelleen…
Olen saavuttanut huipun vuoren korkeimman sukeltanut lasiin matalan. Tiedän myöskin tunteen kun puukon selkään saan, silloin täytyy mun tulla luokses haavat nuolemaan. Monet mailit taakse jääneet silmissäni näät…
Silti aina teen tätä matkaa uudelleen. Mut luotiin lähtemään, kulkuriksi kuulun, luotiin lähtemään kulkuriksi kuulun...”



tapsukka.kuvat.fi

Anneli & V.I.P...
Täpötäysi Kalliojärven Viihdekeskus ja näin tyylikkäästi Anneli & V.I.P… heillä oli Kalliojärvellä eilen vasta toinen yhteinen esityskerta Topi Sorsakosken kappaleesta ”luotu lähtemään, alkuperäisenä Deep Purple sävelmänä ”solider of fortune”  vuodelta 1974. Todella upea ja koskettava tulkinta kauniista kappaleesta. Kappaleesta joka tulee olemaan myös yksi Annelin tulevan uuden levyn kappaleista. Hyvä valinata! Hieno tulkinta Annelilta ja vipiltä ilman mitään etukäteis harjoiteluja… kaunis kappale... huomaavainen ele... samalla kaunis kunnan osoitus Topille! :-)))
Topi Sorsakoski & Kulkukoirat, ”luotu lähtemään”:
http://www.youtube.com/watch?v=S8fIGSRHINoKun

Kuuntelin tuon kappaleen uudelleen, ja uudelleen. Todellakin koskettava kappale... kappale liikutti minua syvästi!! 




Toisena illan esiintyjänä oli taitava Teemu Harjukari & Taivaanrannan maalarit:

tapsukka.kuvat.fi

Kiitos ANNELI! :-))
Tapsukka :-))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti